Reklamácie

Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii


1. POŠKODENIE TOVARU PRI PREPRAVE


Tovar je pri doprave bezpečne zabalený. Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte stav obalu a v prípade poškodenia obalu, skontrolujte tovar. Ak zistíte mechanické poškodenie tovaru, tovar nepreberajte, Ak zistíte mechanické poškodenie zapríčinené prepravou až po rozbalení tovaru, prípadne pri prvom použití (do 3 dní od doručenia), okamžite nám túto skutočnosť nahláste. Neskôr nebude reklamácia mechanického poškodenia zapríčineného prepravou uznaná.


2.   VRÁTENIE TOVARU


2.1 Vrátenie alebo výmena tovaru: do 7 dní.


Milí zákazníci, ak Vám tovar nesedí alebo sa Vám nepáči, môžete nám ho do 7 dní od doručenia k Vám, v pôvodnom obale a nepoužitý vrátiť späť. V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu tovaru spolu s originál dokladom o kúpe doručený predávajúcemu. List môže byť priložený k tovaru, doporučujeme Vám ho poslať doporučenou poštovou zásielkou. Odstúpenie od zmluvy nemôže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie.


Postup:

1.) Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 7 dní od doručenia.
2.) Priložte list o odstúpení od kúpy tovaru, kde uvediete
- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,
- v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,
- číslo faktúry,
- Váš podpis a dátum.
3.) Späť s tovarom nám zašlite aj originál doklad o kúpe.
4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
5.) Adresa pre doručenie :


Názov firmy:

Renáta POLIEVKOVÁ

Adresa:

Severná 5789 / 32
071 01 Michalovce
Slovenská Republika


Suma, ktorá Vám bude vrátená nezahŕňa výšku už zaplateného poštovného.
V prípade, že si prajete vrátiť peniaze späť formou poštovej poukážky, od sumy vrateného tovaru odpočítaváme poplatok slovenskej pošty a to:
Vrátená suma nepresahuje 30 EUR - Poplatok na Slovenskej pošte = 70 centov.
Vrátená suma presahuje 30 EUR - Poplatok na Slovenskej pošte = 1 EUR.
Prosím, neposielajte tovar na dobierku ! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.
Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť sumu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak bežne vybavujeme vrátenie platieb v dobe kratšej ako 15 dní prevodom na váš bankový účet alebo poštovou poukážkou.


2.2 Výmena tovaru:


Milí zákazníci, ak Vám tovar nesedí a chceli by ste ho vymeniť za inú veľkosť, poprípade iný tovar, môžete nám ho do 7 dní od doručenia k Vám, v pôvodnom obale a nepoužitý zaslať späť na výmenu.


Postup:

1.) Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 7 dní od doručenia.
2.) Priložte list, kde uvediete:
- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,
- názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktieť názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.
- číslo faktúry,
- Váš podpis a dátum.
3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.
4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
5.) Adresa pre doručenie :


Názov firmy:

Renáta POLIEVKOVÁ

Adresa:

Severná 5789 / 32
071 01 Michalovce
Slovenská Republika


POZOR:

Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 2,80 €.
Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.
Je nutné dodržať hore uvedené základné podmienky.


3. UPLATNENIE REKLAMÁCIE


Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, napíšte nám na e-mailovu adresu webmoda@webmoda.sk a počkajte na pokyny ako postupovať. V prípade pokynov s doručením na našu adresu je potrebné, aby ste tovar doručili vrátane faktúry na našu adresu. Doručiť tovar k nám môžete prostredníctvom Slovenskej pošty doporučene 1. alebo 2. triedou. Neposielajte tovar na dobierku.
Reklamácie posielajte poštou na adresu :

 

Názov firmy:

Renáta POLIEVKOVÁ

Adresa:

Severná 5789 / 32
071 01 Michalovce
Slovenská Republika

obchod@zoobest.sk

 

- K reklamácii je treba predkladať len tovar vyčistený.
- Do zásielky nám prosím uveďte príčinu reklamácie.
- Priložte kópiu faktúry alebo príjmový pokl. doklad
- Ďalej priložte presnú definíciu vady, poškodenia a miesto ak sa dá označte .

 V prípade, že reklamáciu uznáme, uveďte aj vaše číslo účtu, kde peniaze vrátime, prípadne nás upozornite, že máte záujem o ten istý tovar /v prípade, že bude ešte dostupný/

- Poprosíme udávať aj vaše číslo telefónu, email, aby sme mohli reklamáciu expresne vybaviť a podať vám o nej informácie
- Zákazník je vždy informovaný max. do 5 pracovných dní , od dodania reklamácie / emailom, telefonicky /
Pri tovare, ktorý je potrebné zaslať na opravu výrobcovi si vyhradzujeme právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie o dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave.
Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený na www.acanafpg.sk

Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná, pri neoprávnenej reklamácii ste povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.
Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením tovaru, v dôsledku bežného opotrebenia veci, využívaním tovaru v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do tovaru inou než oprávnenou osobou.


Dôležité informácie, ktoré by ste mali vedieť pri uplatňovaní reklamácie

• Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena.
• Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia novej veci. To isté platí.
• Ak ide o vady, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu do 6 mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia určenej záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.
• Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia veci predávajúcim. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (§ 623 OZ).
• Pri odstrániteľnej vade má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady (opravy) vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
• Pri výskyte neodstrániteľnej vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí). Záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.
• Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť doklad o kúpe.
• Spotrebiteľ nemá ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu.
• Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie